Alla inlägg den 10 maj 2012

Av Frida Åström - 10 maj 2012 10:46

Hänger inte riktigt med här i bloggvärlden längre. Nu har vi äntligen gått ut med att haylie ska bli storasyster!! :) har varit väldigt svårt att försöka dölja det eftersom att jag mått så illa. Har väldigt dåliga värden denna gång men vi får hoppas att det planar ut sig. Tröttheten och illamåendet är redan ett minne blott. Nu är det blodvärdet, blodtrycket och foglossningen jag försöker på bukt på. Jag går snart in i v.20 och allt ser bra ut med plutten! Det är sååå mysigt att känna sparkarna igen. Hade nästan glömt hur mysigt det är. Det här är tredje gången jag är gravid sen haylie föddes så jag har varit väldigt nojjig och orolig och inte velat prata om det, ifall det skulle sluta dåligt igen. Men tredje gången gillt! :) Haylie kommer bli väärldens bästa storasyster! Just nu är hon förövrigt inne i den värsta trotsen hittills. Verkligen ingenting är bra nog för den lilla damen :) men det är bara att bita sig i tungan och trösta sig med att det snart är över. Ikväll går jag på nattjobb 1/6 så ska försöka uppdatera mer när jag är där. Det är så svårt med ipaden.

Av Frida Åström - 10 maj 2012 10:46

Hänger inte riktigt med här i bloggvärlden längre. Nu har vi äntligen gått ut med att haylie ska bli storasyster!! :) har varit väldigt svårt att försöka dölja det eftersom att jag mått så illa. Har väldigt dåliga värden denna gång men vi får hoppas att det planar ut sig. Tröttheten och illamåendet är redan ett minne blott. Nu är det blodvärdet, blodtrycket och foglossningen jag försöker på bukt på. Jag går snart in i v.20 och allt ser bra ut med plutten! Det är sååå mysigt att känna sparkarna igen. Hade nästan glömt hur mysigt det är. Det här är tredje gången jag är gravid sen haylie föddes så jag har varit väldigt nojjig och orolig och inte velat prata om det, ifall det skulle sluta dåligt igen. Men tredje gången gillt! :) Haylie kommer bli väärldens bästa storasyster! Just nu är hon förövrigt inne i den värsta trotsen hittills. Verkligen ingenting är bra nog för den lilla damen :) men det är bara att bita sig i tungan och trösta sig med att det snart är över. Ikväll går jag på nattjobb 1/6 så ska försöka uppdatera mer när jag är där. Det är så svårt med ipaden.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards