Direktlänk till inlägg 18 januari 2012

Plötsligt händer det

Av Frida Åström - 18 januari 2012 09:46

Jag har legat knockad av en äcklig magsjuka. Inte en droppe har jag fått behålla så att jag idag är totalt kraftlös och har huvudvärk är nog inte konstigt. Patte verkar ha klarat sig och haylie har mått bra sen hon kräktes 2 gånger förra veckan. Peppar peppar! Måste bara tipsa om en grej som fungerar huuuur bra som helst vid magsjuka! Blanda ca en matsked potatismjöl i ett halvt glas vatten (vätskeersättning, saft, mjölk, cola) och svep. Det täpper igen alla hål, haha. Vi testade det på jobbet när det gick magsjuka och ingen behövde gå på toaletten efter det och några timmar senare var dom symptomfria, så även jag. Jag ids inte berätta allt som hänt sen sist för nu ska jag passa på att styra upp lägenheten medans haylie är på dagis :) och av någon anledning går det inte att ladda upp bilder med pattes iPad. Skitapple ;)

 
 
Lisa - mamma till Knut

Lisa - mamma till Knut

21 januari 2012 06:14

Tack! :D

Vad trist att du fått ha magsjuka =/ hoppas att du mår bättre och att både Haylie och Patrik lyckats slippa den!

http://mammatillknut.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Åström - 8 juni 2012 01:50

Tittar bara in snabbt för att säga att jag nu "flyttar hem igen" :)   Http://bigmamaa.blogg.se ...

Av Frida Åström - 6 juni 2012 23:43

för jag har inget körkort..   Är väldigt sugen på att ta tillbaka min gamla blogg.. Ska suga på karamellen ett tag till. Men tills dess får ni en lista.   När fick du reda på att du var gravid? 20 februari Blev det en chock? Nej Hur gam...

Av Frida Åström - 2 juni 2012 12:04

Jag vet! Får aldrig tummen ur till att skriva ett inlägg men nu ska jag försöka. Går in i v23 idag och besöket hos BM förra veckan visade följande: Hjärtljud: 146 slag/min Järnvärde: 103 (så nu äter jag dubbel dos järntabletter) Minns inte ...

Av Frida Åström - 10 maj 2012 10:46

Hänger inte riktigt med här i bloggvärlden längre. Nu har vi äntligen gått ut med att haylie ska bli storasyster!! :) har varit väldigt svårt att försöka dölja det eftersom att jag mått så illa. Har väldigt dåliga värden denna gång men vi får hop...

Av Frida Åström - 10 maj 2012 10:46

Hänger inte riktigt med här i bloggvärlden längre. Nu har vi äntligen gått ut med att haylie ska bli storasyster!! :) har varit väldigt svårt att försöka dölja det eftersom att jag mått så illa. Har väldigt dåliga värden denna gång men vi får hop...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards