Direktlänk till inlägg 6 januari 2012

Julgransplundring

Av Frida Åström - 6 januari 2012 20:56

Haylie och Josse har varit hos mormor/farmor idag och dansat ut julen. Go ackackackackaaaaaaaaa ekar fortfarande i mitt huvud. Dom var så söta när dom sprang runt granen, sjöng, skrek, dansade och skrattade så dom kiknade. Go'råttor! Sen fick dom varsin godis/presentpåse :)


Nu sover skatten och jag ska passa på att rensa våran egna julgran så det bara är att slänga ner den från balkongen imorrn. Imorgon är min enda lediga dag på ett bra tag men jag har väldigt, väldigt ont i magen stundvis så vi får se hur det artar sig. Kanske måste vara ledig söndag-måndag iaf. Hoppas inte men man vet ju aldrig.


 

Hjärtegull och stjärtegull i Turkiet.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Åström - 8 juni 2012 01:50

Tittar bara in snabbt för att säga att jag nu "flyttar hem igen" :)   Http://bigmamaa.blogg.se ...

Av Frida Åström - 6 juni 2012 23:43

för jag har inget körkort..   Är väldigt sugen på att ta tillbaka min gamla blogg.. Ska suga på karamellen ett tag till. Men tills dess får ni en lista.   När fick du reda på att du var gravid? 20 februari Blev det en chock? Nej Hur gam...

Av Frida Åström - 2 juni 2012 12:04

Jag vet! Får aldrig tummen ur till att skriva ett inlägg men nu ska jag försöka. Går in i v23 idag och besöket hos BM förra veckan visade följande: Hjärtljud: 146 slag/min Järnvärde: 103 (så nu äter jag dubbel dos järntabletter) Minns inte ...

Av Frida Åström - 10 maj 2012 10:46

Hänger inte riktigt med här i bloggvärlden längre. Nu har vi äntligen gått ut med att haylie ska bli storasyster!! :) har varit väldigt svårt att försöka dölja det eftersom att jag mått så illa. Har väldigt dåliga värden denna gång men vi får hop...

Av Frida Åström - 10 maj 2012 10:46

Hänger inte riktigt med här i bloggvärlden längre. Nu har vi äntligen gått ut med att haylie ska bli storasyster!! :) har varit väldigt svårt att försöka dölja det eftersom att jag mått så illa. Har väldigt dåliga värden denna gång men vi får hop...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards