Direktlänk till inlägg 31 december 2011

Rubrik saknas

Av Frida Åström - 31 december 2011 02:09

 Sitter på jobbet nu och det är väldigt lugnt för tillfället. Kvällen startade dock inte lika bra utan det var snarare kaos i alla hörn och kanter, men det redde ju upp sig det också :) Nu har jag just förberett en potatisgratäng så vårdtagarna får äta lite gott imorrn på nyårsafton och allt annat jag kan göra nu är redan gjort. Pjuh!


Våran jul kunde inte bli bättre än vad den var och jag undrar om tomten kikat genom fel fönster när han fått för sig att Haylie varit sååå snäll?!  Hon fick så mycket grejer så att vi nästan måste byta upp oss några kvadratmeter för att rymma allt. Hon fick blandannat; Briokök, stekpannor, plastmat/frukter, kläder, DOCKOR, dockvagn, docktillbehör, filmer, ljudböcker, (alla!) barnkammarskivorna, servis, pengar, massa instrument, 2 superfina jackor, hästar, spel, lära sig räkna-böcker osv. Sen ska hon få en pulka också men vi har ännu inte hittat någon bra. Vars hittar man det föresten? En stor pulka med ryggstöd? Det verkar vara omöjligt att hitta.


Har framkallat massa bilder från julafton som jag ska sätta mig och sätta in i album inatt när jag känner att jag ids.


Och imorgon jobbar jag natt igen så inga fyrverkerier för mig. Får se om vi äter nåt gott iallafall :)

 
 
sara

sara

2 januari 2012 19:50

fan vi har också jätteproblem att hitta en vettig pulka..

http://sarakomsaja.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Åström - 8 juni 2012 01:50

Tittar bara in snabbt för att säga att jag nu "flyttar hem igen" :)   Http://bigmamaa.blogg.se ...

Av Frida Åström - 6 juni 2012 23:43

för jag har inget körkort..   Är väldigt sugen på att ta tillbaka min gamla blogg.. Ska suga på karamellen ett tag till. Men tills dess får ni en lista.   När fick du reda på att du var gravid? 20 februari Blev det en chock? Nej Hur gam...

Av Frida Åström - 2 juni 2012 12:04

Jag vet! Får aldrig tummen ur till att skriva ett inlägg men nu ska jag försöka. Går in i v23 idag och besöket hos BM förra veckan visade följande: Hjärtljud: 146 slag/min Järnvärde: 103 (så nu äter jag dubbel dos järntabletter) Minns inte ...

Av Frida Åström - 10 maj 2012 10:46

Hänger inte riktigt med här i bloggvärlden längre. Nu har vi äntligen gått ut med att haylie ska bli storasyster!! :) har varit väldigt svårt att försöka dölja det eftersom att jag mått så illa. Har väldigt dåliga värden denna gång men vi får hop...

Av Frida Åström - 10 maj 2012 10:46

Hänger inte riktigt med här i bloggvärlden längre. Nu har vi äntligen gått ut med att haylie ska bli storasyster!! :) har varit väldigt svårt att försöka dölja det eftersom att jag mått så illa. Har väldigt dåliga värden denna gång men vi får hop...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards