Direktlänk till inlägg 4 december 2011

Ett evigt mörker

Av Frida Åström - 4 december 2011 06:01

Jag vet inte om det är detta eviga mörker som gör mig så himla trött. Det är mörkt när man går till jobbet och det är mörkt när man kommer hem. Usch! Ändå kan jag inte sova på kvällarna. Har börjat dricka kaffe nu så jag försöker vänja bort energidryckerna och koffeintabletterna.. Säger jag nu med en powerking i handen ;) men det är lättare sagt än gjort. Ingenting fungerar ju utan bränsle av något slag och kaffe smakar fortfarande inget vidare..Idag tyckte Haylie att jag skulle stiga upp 4. Hon sparkades, gnällde och skrek tills hon fick ta min plats i sängen och sen somnade hon om igen. Hon vet då vad hon vill och hon ger sig inte förens hon har fått det :)Sitter vid pattes iPad nu och det verkar inte gå att ladda upp bilder.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Åström - 8 juni 2012 01:50

Tittar bara in snabbt för att säga att jag nu "flyttar hem igen" :)   Http://bigmamaa.blogg.se ...

Av Frida Åström - 6 juni 2012 23:43

för jag har inget körkort..   Är väldigt sugen på att ta tillbaka min gamla blogg.. Ska suga på karamellen ett tag till. Men tills dess får ni en lista.   När fick du reda på att du var gravid? 20 februari Blev det en chock? Nej Hur gam...

Av Frida Åström - 2 juni 2012 12:04

Jag vet! Får aldrig tummen ur till att skriva ett inlägg men nu ska jag försöka. Går in i v23 idag och besöket hos BM förra veckan visade följande: Hjärtljud: 146 slag/min Järnvärde: 103 (så nu äter jag dubbel dos järntabletter) Minns inte ...

Av Frida Åström - 10 maj 2012 10:46

Hänger inte riktigt med här i bloggvärlden längre. Nu har vi äntligen gått ut med att haylie ska bli storasyster!! :) har varit väldigt svårt att försöka dölja det eftersom att jag mått så illa. Har väldigt dåliga värden denna gång men vi får hop...

Av Frida Åström - 10 maj 2012 10:46

Hänger inte riktigt med här i bloggvärlden längre. Nu har vi äntligen gått ut med att haylie ska bli storasyster!! :) har varit väldigt svårt att försöka dölja det eftersom att jag mått så illa. Har väldigt dåliga värden denna gång men vi får hop...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards