Alla inlägg den 24 november 2011

Av Frida Åström - 24 november 2011 21:04

Äntligen lite tid över till att göra ingenting..

Det är så mycket som ska bli gjort på så lite tid så allt roligt hamnar långt ner på listan. Trist! Men på söndag har jag och Sara bokat dejt efter skyltsöndagen, om jag nu hittar någon barnvakt.  Först ska jag och Haylie givetvis till grodparken och lämna önskelista till tomten. Någon som vill komma med? :)


Idag har jag hunnit med mycket trots min sovmorgon. Har storstädat sovrummet, inklusive fönsterputs, gardinbyte och lite julpyntande. Varit på möte och bestämt tid för min praktik på hemtjästen. Kul med något nytt! Köpt blommor och planterat om närmare 10 stycken!! Slutligen stannade vi på gomiddag hos mamma och nu har vi just kommit hem. Skatten har somnat och jag har öppnat mig en Smirnoff Ice, det var då inte igår!


Nu ska jag sätta mig och skicka iväg några mail.


Roligare än såhär blev det inte. Godnatt!


 

Min skrotunge testar vovvens blinkande halsband





Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards