Direktlänk till inlägg 16 november 2011

Sovmorgon + en massa bilder

Av Frida Åström - 16 november 2011 11:49

Idag fick jag sovmorgon till nästan 11. När jag vaknade förstod jag inte när, var, hur jag hade somnat. Trodde jag hade jobbat natt :) Helt död var jag! Men nu känner jag mig mer utvilad än på länge. Ska passa på att städa lite och fixa med lite papper och telefonsamtal innan jag hämtar skatten på dagis.


Föresten.. när jag loggar in på bloggplatsen så står det att jag inte har några nya kommentarer men går jag in på min blogg så finns det kommentarer. Hur kommer det sig?


Äh, tycker ni kan få en massa bilder istället nu när jag varit så dålig på att uppdatera :)

Att sitta på soffkanten och "ramla" ner är jätteroligt!


 

Nybadad tjej äter kvällsfika framför TVn

 

Och en nyvaken tjej äter frukost innan dagis :)


Haylie hittade min sminklåda och visste precis vars alls skulle vara :) Ögonskugga på ögonen, läppglans på läpparna, glitter på kinderna ;)


Här bäddar hon ner hennes dockor i hennes koja :)





   

Kusinerna myser hos "gammelfammo". Ett tecken på att Haylie är trött är när hon börjar pilla en i håret, som på bilden :)

Leker!



   

Haylie och hennes moster "rock n' rollar" i deras koja

Mysunge!



 


Hulken!


   

Jätteroligt att gömma sig under madrassen när mamma renbäddar! :)


Och det får räcka för den här gången för nu ska jag snabbstäda innan Haylie ska hem från dagis.


 
 
Soppe

Soppe

22 november 2011 08:51

Härligt med lite bilder, hon är ju så söt! :)

http://sbergdahl.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Åström - 8 juni 2012 01:50

Tittar bara in snabbt för att säga att jag nu "flyttar hem igen" :)   Http://bigmamaa.blogg.se ...

Av Frida Åström - 6 juni 2012 23:43

för jag har inget körkort..   Är väldigt sugen på att ta tillbaka min gamla blogg.. Ska suga på karamellen ett tag till. Men tills dess får ni en lista.   När fick du reda på att du var gravid? 20 februari Blev det en chock? Nej Hur gam...

Av Frida Åström - 2 juni 2012 12:04

Jag vet! Får aldrig tummen ur till att skriva ett inlägg men nu ska jag försöka. Går in i v23 idag och besöket hos BM förra veckan visade följande: Hjärtljud: 146 slag/min Järnvärde: 103 (så nu äter jag dubbel dos järntabletter) Minns inte ...

Av Frida Åström - 10 maj 2012 10:46

Hänger inte riktigt med här i bloggvärlden längre. Nu har vi äntligen gått ut med att haylie ska bli storasyster!! :) har varit väldigt svårt att försöka dölja det eftersom att jag mått så illa. Har väldigt dåliga värden denna gång men vi får hop...

Av Frida Åström - 10 maj 2012 10:46

Hänger inte riktigt med här i bloggvärlden längre. Nu har vi äntligen gått ut med att haylie ska bli storasyster!! :) har varit väldigt svårt att försöka dölja det eftersom att jag mått så illa. Har väldigt dåliga värden denna gång men vi får hop...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards